CAS
Partener CAS

CRM cloud SmartWe

Simplu. Intuitiv. Inteligent
Transparent, eficient și incredibil de simplu

Acum poţi trece gratuit la un business digital cu sistemul CRM cloud SmartWe. Soluţia susţine toate activităţile zilnice ale companiilor mici şi mijlocii , iar acum poti testa gratuit timp de 30 de zile.

Cu CAS SmartWe, gestionezi digital orice ține de vânzări şi clienţi: contacte, calendar şi întâlniri, leaduri şi oportunităţi, oferte, documente şi contracte, istoricul achiziţiilor etc. Totul este centralizat şi accesibil orincând şi de pe orice dispozitiv mobil sau computer, indiferent că lucrezi de acasă, de la birou sau de pe teren.

Într-o firmă mică sau medie, nu există roluri dedicate ca în companiile mari, ci întrega echipă vinde şi oferă suport clienţilor. În SmartWe, leadurile şi oportunităţile cu potenţial mare de finalizare sunt evidenţiate pentru ca utilizatorii să-şi concentreze atenţia şi efortul în direcţia potrivită. Managerii sau colegii pot interveni acolo unde situaţia o cere pentru a ajuta la închiderea unei tranzacţii prin: livrarea de informaţii suplimentare, suport tehnic, acordarea unui discount suplimentar etc. Aceasta este valoarea adăugată pe care o aduce SmartWe, gestionează vânzările la nivel de echipă şi nu individual. SmartWe este cartea de vizită a unei companii mici dar modernă, deoarece permite personalizarea tuturor formelor de adresare: emailuri, oferte, newsletter, campanii etc.

Beneficiile tale cu SmartWe

  • O interfaţă extrem de simplă, utilizabilă de orice persoană, indiferent de pregătire şi afinitate pentru tehnologie
  • Funcţionalităţi gândite şi dezvoltate pentru utilizare în echipă
  • Căutări simple şi rapide bazate pe Inteligenţă Artificială pentru orice tip de informaţie (contacte, clienţi, istoric vânzări, corespondenţă etc)
  • Utilizare identică pe desktop, laptop, tableta şi telefon mobil indiferent dacă ai Windows, Android sau iOS
  • Nivel ridicat de Securitate a datelor (respectă 5 certificări germane de top pentru calitate şi Securitate). Fără breșe de securitate, criptare optimă și un sistem sofisticat de drepturi fac din SmartWe o fortăreață sigură.
  • Testare gratuita pentru 30 de zile pentru 3 tipuri de ediții

Cum funcționeaza SmartWe?

1. Managementul contactelor

Facil și rapid

Utilizați funcțiile inteligente ale soluției SmartWe pentru a digitaliza contactele rapid și ușor.

SmartWe vă poate capta informațiile de contact indiferent de sursa din care provin: e-mail, documente, cărți de vizită sau pagini web. Și apoi salveaza informațiile corecte la locul potrivit, astfel încât să poată fi accesate în orice moment.

2. Calendarul echipei

Mai mult timp pentru clienți, colegi și familie

Cu SmartWe gestionarea celei mai valoroase resurse – timpul – nu a fost niciodată mai ușoară.

Utilizând fascinantul instrument de management al întâlnirilor, din SmartWe, vă puteți impresiona clienții și colegii. Nu veti uita nimic și evitați să vă suprasolicitați și începeți să vă echilibrați timpul.

3. Fan Principle

Transformarea clienților în fani

În calitate de pionier al filozofiei Customer Centricity, SmartWe integrează și principiul ”fanilor”. Companiile concentrate pe satisfacția clienților pot măsura acum conexiunea emoțională a acestora și, astfel, pot vedea starea actuală a relațiilor cu clienții utilizând chestionare, aceste informații pot fi afișate în mod transparent și folosite pentru a răspunde clienților în mod individual. Utilizând principiul ”fanilor” clienții dvs. vor deveni ”fani” și se vor simți conectați emoțional cu dvs.

4. CAS SmartDesign®

O soluție pentru cele mai exigente cerințe

Soluției SmartWe i s-a oferit un aspect familiar și cunoscut pe toate platformele datorită tehnologiei sale CAS SmartDesign®, unice la nivel global.

Indiferent dacă lucrați pe o tabletă, PC, smartphone sau într-un browser Web – mediul de lucru și software-ul dvs. sunt identice pe toate dispozitivele.

5. Funcționare mobilă

Libertate de acțiune oriunde și oricând

Bucurați-vă de o cea mai bună calitate a relațiilor cu clienții – SmartWe vă oferă mai multă libertate și independență.

Asistentul dvs. personal vă poate însoți pe smartphone sau tabletă – oriunde și oricând.

Și nu doar când sunteți online, cu SmartWe funcționarea offline este, de asemenea, ușoară și fluentă.

6. Oportunități și potențiali clienți

Transformă oportunitățile în succese

Gestionați-vă vânzările pe baza unor previziuni mult mai fidele. Recunoașteți dintr-o singură privire potențialul de vânzare. SmartWe vă oferă asistența tehnică necesară pentru o buna valorificare a oportunitatilor. Transparent, eficient și incredibil de simplu.

7. Picasso - Noua funcție de căutare

Găsește” în loc de ”a căuta”

Cuvintele lui Picasso „Nu caut, găsesc” sunt indicative pentru căutarea noastră, care vă oferă și mai rapid toate informațiile de care aveți nevoie.

Pe baza acțiunilor dvs. individuale, căutarea Picasso bazată pe inteligență artificială prezintă documentele, întâlnirile și contactele într-o imagine de ansamblu clar structurată.

8. Personalizarea documentelor și a e-mailurilor

Clienții tăi sunt unici

Adresați-vă personal clienților dvs. introducând forme de salut și adrese în mod automat.

Acest lucru vă permite să creați e-mail-uri perfect personalizate și să le trimiteți în timp record.

Toate documentele sunt stocate central, ceea ce face accesul și mai ușor.

9. Istoricul clientului

Legături utile ale clientului

Fiecare client are un dosar propriu: puteți derula cu ușurință documentele, e-mailurile, apelurile telefonice și întâlnirile.

SmartWeb se asigură că toate informațiile relevante sunt legate cu clientul respectiv.
Acest lucru înseamnă că nimic nu se pierde niciodată și că fiecare detaliu este disponibil rapid.

10. Geocodificarea

Clienții tăi dintr-o singură privire

Utilizând vizualizarea hărții, puteți vedea dintr-o singură privire locul exact în care se află clienții și potențialii clienți.

Apoi, puteți accesa informații esențiale despre aceștia, precum oportunități, locuri de muncă sau apeluri telefonice și îi puteți contacta direct din lista de vizualizare.

Căutarea de proximitate vă permite să afișați parteneri sau sucursale care sunt situate în imediata apropiere a unui contact.

11. Project management

Cel mai ușor mod de a planifica un proiect

Nu lipsesc nici funcţionalităţile de project management pentru situaţiile în care vrei să urmăreşti şi să planifice atent modul de utilizare a resurselor. Te va ajuta atât să eviţi blocajele cât şi să ai o imagine mai clară asupra costurilor implicate. Eviţi astfel să te implici în proiecte care nu îţi aduc profitul dorit.

12. Asistenții SmartWe

Cel mai ușor mod de a planifica și urmări derularea un proiect

De ce ar trebui să te gândești la toate de unul singur? De ce să afli totul de unul singur? De ce să lucrezi inutil?

Lasă asistenții SmartWe să te ajute. Asistentul de adrese are grijă rapid de adrese. Asistentul de corespondențăface ca generarea e-mailurilor să devină o joacă de copii. Asistentul de relații vă atrage atenția asupra oportunităților și a riscurilor. Asistentul inteligent CAS SmartSearch nu doar că gândește pentru tine, ci se gândește mai departe.

Starter SmartWe

Pentru un început bun al managementul relațiilor de succes

9.9 EUR

Utilizator/Luna

  • Limba română
  • Managementul clienților și al contactelor
  • Oportunități de vânzare
  • Managementul sarcinilor
  • Managementul întâlnirilor/ Calendar
  • Document Management
  • Template-uri pentru e-mailuri și campanii de marketing
  • Istoria completă a clientului (Dosar)
  • Funcție de căutare inteligentă
  • Acces online cu Mobile Apps

* Experimentați SmartWe gratuit timp de 30 de zile fără reînnoire automată.

SmartWe Team

Pentru cea mai bună colaborare, flexibilă și adaptabilă

19.9 EUR

Utilizator/Luna

  • Limba română
  • Managementul clienților și al contactelor
  • Oportunități de vânzare
  • Managementul sarcinilor
  • Managementul întâlnirilor/ Calendar
  • Document Management
  • Template-uri pentru e-mailuri și campanii de marketing
  • Istoria completă a clientului (Dosar)
  • Funcție de căutare inteligentă
  • Acces online cu Mobile Apps
  • Acces offline cu Mobile Apps
  • Arhivarea e-mailurilor pe server în dosarul clientului
  • Sincronizarea datelor cu dispozitivele mobile
  • Extinderea ușoară a aplicațiilor existente în sistem cu funcții noi
  • Planificarea resurselor în proiecte și înregistrarea timpului / manoperei și cheltuielilor cu personalul și materiale **
  • Crearea de funcționalități, aplicații și tipuri de date noi și complet personalizate***

* Experimentați SmartWe gratuit timp de 30 de zile fără reînnoire automată.

** Există un cost suplimentar de 9,90 € pentru fiecare utilizator activ.

*** Există un cost suplimentar de 2,50 € pentru fiecare utilizator activ.

SmartWe Premium

Pentru un CRM de succes, perfect pentru cel mai bun management al relațiilor

29.9 EUR

Utilizator/Luna

  • Limba română
  • Managementul clienților și al contactelor
  • Oportunități de vânzare
  • Managementul sarcinilor
  • Managementul întâlnirilor/ Calendar
  • Document Management
  • Template-uri pentru e-mailuri și campanii de marketing
  • Istoria completă a clientului (Dosar)
  • Funcție de căutare inteligentă
  • Acces online cu Mobile Apps
  • Acces offline cu Mobile Apps
  • Arhivarea e-mailurilor pe server în dosarul clientului
  • Sincronizarea datelor cu dispozitivele mobile
  • Extinderea ușoară a aplicațiilor existente în sistem cu funcții noi
  • Planificarea resurselor în proiecte și înregistrarea timpului / manoperei și cheltuielilor cu personalul și materiale **
  • Crearea de funcționalități, aplicații și tipuri de date noi și complet personalizate***
  • Geomarkeeting
  • Câmpuri logice programabile fără cod
  • Fan Indicator – Transformă-ți clienții în fani: Evaluează și măsoară loialitatea clienților

* Experimentați SmartWe gratuit timp de 30 de zile fără reînnoire automată.

** Există un cost suplimentar de 9,90 € pentru fiecare utilizator activ.

*** Există un cost suplimentar de 2,50 € pentru fiecare utilizator activ.

Testează SmartWe acum

Vă invităm să descoperiți variantele SmartWe pentru compania dvs. – este fascinant de simplu și este în limba română.

Află cum funcționează SmartWe fără înregistrare.

Starter SmartWe

Pentru un început bun al managementul relațiilor de succes

9.9 EUR

Utilizator/Luna

* Experimentați SmartWe gratuit timp de 30 de zile fără reînnoire automată.

SmartWe Team

Pentru cea mai bună colaborare, flexibilă și adaptabilă

19.9 EUR

Utilizator/Luna

* Experimentați SmartWe gratuit timp de 30 de zile fără reînnoire automată.

** Există un cost suplimentar de 9,90 € pentru fiecare utilizator activ.

*** Există un cost suplimentar de 2,50 € pentru fiecare utilizator activ.

SmartWe Premium

Pentru un CRM de succes, perfect pentru cel mai bun management al relațiilor

29.9 EUR

Utilizator/Luna

* Experimentați SmartWe gratuit timp de 30 de zile fără reînnoire automată.

** Există un cost suplimentar de 9,90 € pentru fiecare utilizator activ.