Acum poţi trece gratuit la un business digital cu sistemul CRM cloud SmartWe. Soluţia susţine toate activităţile zilnice ale companiilor mici şi mijlocii , iar acum poti testa gratuit timp de 30 de zile.
Acum poţi trece gratuit la un business digital cu sistemul CRM cloud SmartWe. Soluţia susţine toate activităţile zilnice ale companiilor mici şi mijlocii , iar acum poti testa gratuit timp de 30 de zile.
Cu CAS SmartWe, gestionezi digital orice ține de vânzări şi clienţi: contacte, calendar şi întâlniri, leaduri şi oportunităţi, oferte, documente şi contracte, istoricul achiziţiilor etc. Totul este centralizat şi accesibil orincând şi de pe orice dispozitiv mobil sau computer, indiferent că lucrezi de acasă, de la birou sau de pe teren.
Într-o firmă mică sau medie, nu există roluri dedicate ca în companiile mari, ci întrega echipă vinde şi oferă suport clienţilor. În SmartWe, leadurile şi oportunităţile cu potenţial mare de finalizare sunt evidenţiate pentru ca utilizatorii să-şi concentreze atenţia şi efortul în direcţia potrivită. Managerii sau colegii pot interveni acolo unde situaţia o cere pentru a ajuta la închiderea unei tranzacţii prin: livrarea de informaţii suplimentare, suport tehnic, acordarea unui discount suplimentar etc. Aceasta este valoarea adăugată pe care o aduce SmartWe, gestionează vânzările la nivel de echipă şi nu individual. SmartWe este cartea de vizită a unei companii mici dar modernă, deoarece permite personalizarea tuturor formelor de adresare: emailuri, oferte, newsletter, campanii etc.
Utilizați funcțiile inteligente ale soluției SmartWe pentru a digitaliza contactele rapid și ușor.
SmartWe vă poate capta informațiile de contact indiferent de sursa din care provin: e-mail, documente, cărți de vizită sau pagini web. Și apoi salveaza informațiile corecte la locul potrivit, astfel încât să poată fi accesate în orice moment.
Cu SmartWe gestionarea celei mai valoroase resurse – timpul – nu a fost niciodată mai ușoară.
Utilizând fascinantul instrument de management al întâlnirilor, din SmartWe, vă puteți impresiona clienții și colegii. Nu veti uita nimic și evitați să vă suprasolicitați și începeți să vă echilibrați timpul.
În calitate de pionier al filozofiei Customer Centricity, SmartWe integrează și principiul ”fanilor”. Companiile concentrate pe satisfacția clienților pot măsura acum conexiunea emoțională a acestora și, astfel, pot vedea starea actuală a relațiilor cu clienții utilizând chestionare, aceste informații pot fi afișate în mod transparent și folosite pentru a răspunde clienților în mod individual. Utilizând principiul ”fanilor” clienții dvs. vor deveni ”fani” și se vor simți conectați emoțional cu dvs.
Soluției SmartWe i s-a oferit un aspect familiar și cunoscut pe toate platformele datorită tehnologiei sale CAS SmartDesign®, unice la nivel global.
Indiferent dacă lucrați pe o tabletă, PC, smartphone sau într-un browser Web – mediul de lucru și software-ul dvs. sunt identice pe toate dispozitivele.
Bucurați-vă de o cea mai bună calitate a relațiilor cu clienții – SmartWe vă oferă mai multă libertate și independență.
Asistentul dvs. personal vă poate însoți pe smartphone sau tabletă – oriunde și oricând.
Și nu doar când sunteți online, cu SmartWe funcționarea offline este, de asemenea, ușoară și fluentă.
Gestionați-vă vânzările pe baza unor previziuni mult mai fidele. Recunoașteți dintr-o singură privire potențialul de vânzare. SmartWe vă oferă asistența tehnică necesară pentru o buna valorificare a oportunitatilor. Transparent, eficient și incredibil de simplu.
Cuvintele lui Picasso „Nu caut, găsesc” sunt indicative pentru căutarea noastră, care vă oferă și mai rapid toate informațiile de care aveți nevoie.
Pe baza acțiunilor dvs. individuale, căutarea Picasso bazată pe inteligență artificială prezintă documentele, întâlnirile și contactele într-o imagine de ansamblu clar structurată.
Adresați-vă personal clienților dvs. introducând forme de salut și adrese în mod automat.
Acest lucru vă permite să creați e-mail-uri perfect personalizate și să le trimiteți în timp record.
Toate documentele sunt stocate central, ceea ce face accesul și mai ușor.
Fiecare client are un dosar propriu: puteți derula cu ușurință documentele, e-mailurile, apelurile telefonice și întâlnirile.
SmartWeb se asigură că toate informațiile relevante sunt legate cu clientul respectiv.
Acest lucru înseamnă că nimic nu se pierde niciodată și că fiecare detaliu este disponibil rapid.
Utilizând vizualizarea hărții, puteți vedea dintr-o singură privire locul exact în care se află clienții și potențialii clienți.
Apoi, puteți accesa informații esențiale despre aceștia, precum oportunități, locuri de muncă sau apeluri telefonice și îi puteți contacta direct din lista de vizualizare.
Căutarea de proximitate vă permite să afișați parteneri sau sucursale care sunt situate în imediata apropiere a unui contact.
Nu lipsesc nici funcţionalităţile de project management pentru situaţiile în care vrei să urmăreşti şi să planifice atent modul de utilizare a resurselor. Te va ajuta atât să eviţi blocajele cât şi să ai o imagine mai clară asupra costurilor implicate. Eviţi astfel să te implici în proiecte care nu îţi aduc profitul dorit.
De ce ar trebui să te gândești la toate de unul singur? De ce să afli totul de unul singur? De ce să lucrezi inutil?
Lasă asistenții SmartWe să te ajute. Asistentul de adrese are grijă rapid de adrese. Asistentul de corespondențăface ca generarea e-mailurilor să devină o joacă de copii. Asistentul de relații vă atrage atenția asupra oportunităților și a riscurilor. Asistentul inteligent CAS SmartSearch nu doar că gândește pentru tine, ci se gândește mai departe.
Pentru un început bun al managementul relațiilor de succes
* Experimentați SmartWe gratuit timp de 30 de zile fără reînnoire automată.
Pentru cea mai bună colaborare, flexibilă și adaptabilă
* Experimentați SmartWe gratuit timp de 30 de zile fără reînnoire automată.
** Există un cost suplimentar de 9,90 € pentru fiecare utilizator activ.
*** Există un cost suplimentar de 2,50 € pentru fiecare utilizator activ.
Pentru un CRM de succes, perfect pentru cel mai bun management al relațiilor
* Experimentați SmartWe gratuit timp de 30 de zile fără reînnoire automată.
** Există un cost suplimentar de 9,90 € pentru fiecare utilizator activ.
*** Există un cost suplimentar de 2,50 € pentru fiecare utilizator activ.
Vă invităm să descoperiți variantele SmartWe pentru compania dvs. – este fascinant de simplu și este în limba română.
Află cum funcționează SmartWe fără înregistrare.
Pentru un început bun al managementul relațiilor de succes
* Experimentați SmartWe gratuit timp de 30 de zile fără reînnoire automată.
Pentru cea mai bună colaborare, flexibilă și adaptabilă
* Experimentați SmartWe gratuit timp de 30 de zile fără reînnoire automată.
** Există un cost suplimentar de 9,90 € pentru fiecare utilizator activ.
*** Există un cost suplimentar de 2,50 € pentru fiecare utilizator activ.
Pentru un CRM de succes, perfect pentru cel mai bun management al relațiilor
* Experimentați SmartWe gratuit timp de 30 de zile fără reînnoire automată.
** Există un cost suplimentar de 9,90 € pentru fiecare utilizator activ.